April 2, 2012

Coffee "art"

Proiectul de azi este bun prieten cu filtrele pentru cafea. Demult vroiam sa folosesc filtrele  intr-un proiect creativ.

Materiale:
  • 2 filtre pentru cafea (eu am folosit numarul 2)
  • bete pentru frigarui
  • lipici
  • panglica
  • hartie decorativa (se potriveste foarte bine hartia de culoare fosforescenta)
Taiati filtrele cu o foarfeca cu forme si indoiti filtrele asemenea imaginii de mai jos. Noi am folosit doua filtre, desigur daca doriti puteti folosi mai multe si atunci floarea va fi mai "stufoasa". Nu exista o regula, puteti sa indoiti filtrele folosindu-va de propria imaginatie. Odata ce ati obtinut forma dorita le lipiti pentru a putea introduce betisoarele cu partea ascutita. 
In loc de frunze noi am folosit o panglica pe care am legat-o pur si simplu.
Florile pot fi o activitate placuta alaturi de copii sau o decoratiune originala pentru sarbatorile de Pasti.






1 comment:

  1. Felicitarile mele pentru toate proiectele in care sunteti implicate,pentru tot ceea ce faceti.
    As avea rugamintea, daca se poate, ca acuma ,inainte de sarbatorile de Paste , sa ne surprindeti si sa ne impartartasiti cateva idei de decoratiuni pentru aceasta ocazie, ce le-am putea realiza usor si noi acasa.Eu cel putin , as fii deosebit de incantata sa pot realiza si eu ceva personal, nu doar sa ma limitez doar la ceea ce am achizionat an de an din magazine. Nu zic si acelea , au rostul si frumusetea lor, dar atunci cand faci ceva tu, cu manutele tale, satisfactia ta si a celor din jur este mult mai mare.Va multumesc!

    ReplyDelete