July 30, 2012

Cotoare din hartie reciclata - Bufnite

Azi avem un tutorial simplu din cotoare de hartie si buline autocolant de la cd-uri.

Necesar:
  • cotoare carton de la prosoape de bucatarie
  • buline adezive de la autocolant pentru cd-uri
  • carton ondulat
  • rafie
  • marker pentru ochi
  • cutter
  • lipici
Pentru realizarea ciocului desenati un romb pe cotor si taiati doar jumatate din el, apoi crestati mijlocul si ridicati partea decupata in exterior.

Speram ca ideea de azi sa va inspire si sa gasiti alte modalitati de a refolosi cotoarele din hartie.
Pe curand!




1 comment:

  1. Buna fetelor!:), am urmarit ca de fiecare data cu interes tutorialul prezentat mai sus, si mi se pare foarte ingenioasa ideea cu realizarea bufnitei.Cum sunt fanul nr.1 al ursuletului Winnie the pooh si al prietenilor sai, acum ceva vreme, am facut asa o asociere intre prietenii mei din viata de zi cu zi si cei din povestile Padurii celor 100 de Stejari, in functie de personalitatea si caracterul lor, si imi placea ideea sincer , sa le zic: " tu esti tigrisor, tu esti porcusoru, tu bufnita"etc.
    Sigur asa ca o buna dispozitie, le si cumparam de ziua lor, un cadouas , ce reprezentau evident animalutele acestea.Ei, vreau sa va zic, ca bufnita foarte greu am gasit, si acuma ma gandesc, ca daca as fi avut aceasta idee originala atunci, ce bine m-as fi descurcat.Dar, este o vorba care zice asa," ca niciodata nu e prea tarziu", cine stie poate aceasta idee o voi pune in aplicare candva.Eu va multumesc mult! Va doresc o saptamana cat se poate de buna, si astept cu nerabdare intalnirea la Festivalul , de la acest sfarsit de saptamana:).

    ReplyDelete