July 16, 2012

Funda din hartie / Paper bow

Unele lucruri sunt atat de frumoase incat atunci cand vrem sa realizam o decoratiune folosim doar un mic "suflu", de frica sa nu le stricam naturaletea.
In aceasta categorie este inclus si tutorialul de azi, o inima din paie careia i-am adus o singura schimbare - o funda din hartie.

Necesar:
  • margele aurite (noi am folosit boabe de piper pictate cu acrilic)
  • o fasie de hartie
  • marker
  • fir colorat
  • lipici
  • o coronita din paie
Suntem bucuroase sa incepem cu voi o noua saptamana.



1 comment:

  1. Am inceput si eu saptamana alaturi de voi si mi-a facut o deosebita placere sa citesc acest tutorial.Este foarte draguta coronita, pe care ati realizat-o, iar fundita, care i-ati aplicat-o, intr-adevar ii da o pata de culoare, o nota de optimism, si de ce nu un aer vesel de vara.Sigur aveti dreptate cand spuneti ca unele lucruri sunt foarte frumoase in starea lor naturala, si poate uneori "e pacat", cand mai "stirbim" nitel din naturaletea lor.Dar eu zic, ca daca facem totul cu masura, dand dovada de simt estetic, de multa migala, de bun gust,(asa cum procedati voi), adica nu "impopotonam" ,atunci totul va iesi perfect, ca si in cazul prezentat de voi.Va felicit si va doresc o saptamana cat se poate de perfecta!

    ReplyDelete